Veelgestelde vragen
Bestellen en Betalen
Is het veilig om op de website te betalen?
Absoluut! Wij gebruiken SSL beveiliging om ervoor te zorgen dat al uw persoonlijke informatie is gecodeerd. Wij hebben geen toegang tot uw bankgegevens en slaan deze ook niet op. Uw betalingsgegevens worden verwerkt in een beveiligde omgeving.
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
- iDEAL
- Visa
- Mastercard
Verzenden en Ontvangen
Naar welke landen verzenden jullie?
Momenteel verzenden wij alleen naar Nederland.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn gratis, deze nemen wij voor onze eigen rekening.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra uw pakket wordt verzonden, sturen we u een e -mail met een track en trace. Hier kunt u de status van uw bestelling vinden en indien nodig de bezorgservice aanvullende instructies verstrekken. Je kunt je bestelling hier volgen.
Ruilen en Retourneren
Ik wil het product retourneren, hoe doe ik dat?
Je kunt je bestelling tot en met uiterlijk 14 dagen vanaf de datum van levering retourneren. Het product moet in nieuw staat verkeren om geretourneerd te kunnen worden. De koper betaalt voor de terugzending van het item dat hij/zij wiltretourneren.
Ik wil graag omruilen, wat nu?
Wij accepteren helaas geen omruilingen. Je kunt je artikel wel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.
Het product is beschadigd aangekomen, wat nu?
Heb jij een beschadigd product ontvangen? Stuur ons een foto van de bestelling samen met jouw bestelnummer binnen 14 dagen naar: info@stokmanmode.nl.
Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen, wat nu?
Heb jij een verkeerd product ontvangen? Stuur ons een foto van de bestelling samen met jouw bestelnummer binnen 14 dagen naar: info@stokmanmode.nl.